השנה אנחנו מפרסמים כמות גדולה של מפות והוראות הגעה וזאת משום שכל שנה אנשים מוצאים את עצמם אי שם בין הבורות בכבישי פרדס חנה ומטלפנים באמצע המסיבה על מנת שאסביר.
נא להצטייד במפה לפני צאתכם מהבית!!!

הגעה מכביש החוף
יורדים במחלף קיסריה - אם באים מדרום, הירידה ימינה וממשיכים ישר עד לרמזור. אם באים מצפון, הירידה ימינה ובעצור לוקחים שמאלה עד לרמזור.
אחרי הרמזור לוקחים שמאלה (לכיוון צפון) ונוסעים עד לרמזור הבא (צומת פל-ים). ברמזור ימינה לכיוון פרדס-חנה.
ממשיכים 4 ק"מ עד שעוברים את פסי הרכבת. בפנייה השניה לוקחים ימינה (רח' ההדרים) ובכיכר שוב ימינה. לאחר מכן שמאלה (רח' החשמונאים) ושמאלה (רח' חגי). אנחנו בקצה הרחוב!
הגעה מכביש הישן
נשארים על כביש 4 עד צומת פל-ים. זו צומת אחת צפונית לנחל חדרה (לבאים מדרום) או צומת אחת דרומית לקניון אורות (לבאים מצפון). בצומת פל-ים פונים מזרחה לכיוון פרדס חנה.
הגעה מכביש 6
נוסעים עד סוף כביש 6 (עד שיפתחו את המחלף החדש), ויורדים במחלף ברקאי בנתיב השמאלי. ברמזור פונים שמאלה לכביש 65 מערב. נוסעים מספר ק"מ עד למחנה 80 (צומת חנה). לוקחים ימינה לכיוון פרדס חנה (רח' הנדיב). נוסעים ישר דרך שתי כיכרות. ממשיכים ישר כמה מאות מטרים אחרי הכיכר השנייה ופונים שמאלה בפנייה הגדולה בין שתי תחנות הדלק (לפני תחנת פז בצד ימין). נוסעים כק"מ, בהתחלה בירידה ואחר כך בעלייה. בסוף העלייה לוקחים שמאלה לרחוב ההדרים. משם ימינה בכיכר מיד שמאלה ושוב שמאלה לרח' חגי. הבית בקצה רח' חגי.